هتریک قهرمانیمون مبارکمون باشه ...امسال پرسپولیس نمی خواست دو سه هفته زودتر از پایان بازی ها قهرمان شه که یکم لیگ جذاب بشه ولی اگه حتی از این آوانسی که دادیم هم استفاده نکردید من شرمندم بی هوای تو نف قشنگترین اشتباه چشمانم...ما را در سایت قشنگترین اشتباه چشمانم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 287 تاريخ: جمعه 4 مرداد 1398 ساعت: 23:36